با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
شناسایی عوامل انگیزاننده رسانه‌های نوین در ترغیب جوانان و نوجوانان به ورزش

محسن طیبی؛ مجید کرامتی مقدم؛ میر حسن سید عامری

دوره 10، شماره 2 ، دی 1401، ، صفحه 1-16

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.60899.1567

چکیده
  هدف از انجام این تحقیق شناسایی عوامل انگیزاننده رسانه‌های نوین در ترغیب جوانان و نوجوانان به ورزش بود. ﺟﺎﻣﻌﺔ آﻣﺎری ﺗﺤﻘﻴﻖ شامل ﻛﻠﻴﺔ خبرنگاران و نویسندگان ورزشی بود که در عرصه ورزش فعالیت داشتند که بر اساس فرمول کوکران، تعداد 277 نفر به‌عنوان نمونه تحقیق به روش نمونه‌گیری تصادفی انتخاب شدند. ابزار اندازه‌گیری تحقیق شامل پرسشنامه‌ ...  بیشتر